Faceți căutări pe acest blog

sâmbătă, 2 iunie 2012

Ramas bun, clasa a XII-a

Sunt convinsă că vă veţi aduce aminte cu plăcere de ziua de 1 Iunie 2012, incărcată de emoţii şi pentru voi şi pentru mine, şi pentru ceilalţi profesori ai voştri. Vreau şi pe această cale să vă mulţumesc pentru toate mesajele pe care le-am citit în scrisorile "pentru profa de mate". Sunteţi o generaţie deosebită şi sper ca alţi colegi de-ai voştri să vă ia drept exemplu, să înveţe de la voi ce înseamnă colegialitate, prietenie, înţelegere, seriozitate atunci când trebuie sau distracţie maximă atunci când e cazul. Mă bucur enorm de mult că v-am fost profesor pentru cei 4 ani de liceu şi simt că am reuşit să vă învăţ ceva din ceea ce sunt, pe lângă radicalii şi logaritmii pe care cu siguranţă îi veţi uita într-o zi (dar nu înainte de BAC.....), că am reuşit să vă transmit o parte din energia ce mă caracterizează (s-a  vazut asta la banchet....). Vă doresc tot binele din lume peste tot pe unde veţi umbla, să fiţi încrezători, să aveţi vise, să credeţi în ele...se vor împlini cu siguranţă! Cu drag, profa de mate

Un comentariu:

  1. Dupa prima propozitie mi-or dat lacrimile..Multumim doamna directoare si ne bucuram ca am avut ocazia sa va cunoastem!

    RăspundețiȘtergere

Suntem interesați de părerea dumneavoastră. Mulțumim