Faceți căutări pe acest blog

joi, 4 noiembrie 2010




Sergiu- preşedintele Consiliului Elevilor

După cum bine ştiţi, alegerile pentru desemnarea preşedintelui Consiliului Elevilor a avut loc. Dupa campaniile mai mult inexistente decat existente, voturile voastre au fost în felul următor:

Ø Sergiu Procopiuc(Creţu): 207 voturi

Ø Nicoleta Mândruţ(Nico): 78 voturi

Ø Daniela Popa(Danze): 48 voturi

Printr-o victorie mai mult decât convingătoare şi detaşată, Sergiu a fost ales preşedinte de către aproape toţi elevii ce au votat.

Sondajele realizate de Bodea Marius, Trufin Emil si Micklos Emanuela elevilor ce au votat(s-au ales aleatoriu elevi din ciclul primar, gimnazial şi liceal) au demonstrat că atât fetele cât şi băieţii l-au votat in egală măsură.

Profesorii ce au avut grijă ca votul să decurgă cât mai bine au fost: Dragu Valentin şi Vlad Cristian. De asemenea la asigurarea bunului demers al lucrurilor au mai participat si elevii: Pantea Adelina, Miron Alexandru, Moldovan Laura(clasa a 9-a), Cahniţă Vlad, Tereu Bogdan(clasa a 11-a), Adochiţei Ionuţ, Nistor Raluca şi Carina Aslam(clasa a 12-a).

După alegeri, preşedintele şi cei doi vicepreşedinţi ai Consiliului Elevilor au decis împreună ca postul de secretar să fie ocupat de Emanuela Micklos din clasa a 11-a.

Procopiuc Sergiu: A făcut ciclul primar şi gimnazial la şcoala generală cu clasele 1-8 din Izvin, iar acum este elev al acestui frumos liceu din oraşul Recaş. De-a lungul celor doi ani petrecuţi în mijlocul nostru, Creţu a reuşit să se integreze foarte bine in colectiv şi să fie apreciat pentru carisma lui şi pentru vesnica stare pozitivă ce ne-o transmite tuturor. Pe lângă faptul că a demonstrat că este un bun elev, el este şi un dansator talentat, sperăm că pe langă toate aceste calităţi să ne demonstreze că este un lider de excepţie şi că ne poate reprezenta cu succes ideile în faţa Consiliuliu Profesoral. În rândurile de mai jos am realizat un scurt interviu:

Cum este să fi ales preşedintele Consiliului Elevilor din Recaş, deşi locuieşti în Izvin?

Sincer, nu simt diferenţa. Am fost plăcut surprins când am aflat rezultatele alegerilor, chiar nu mă aşteptam să câştig, deoarece contra-candidaţii mei erau elevi de mai mult timp în acest liceu.

Care crezi că au fost calităţile ce te-au propulsat deasupra celorlalţi concurenţi?

Calitatea mea a fost defectul de această dată, am devenit vorbăreţ in ultima vreme si cu siguranţă le-am captat atenţia elevilor de liceu si celor din clasele primare si gimnaziale. Vreau să le mulţumesc celor care m-au susţinut şi in special doamnei diriginte Pleşa Cristina.

Eşti un bun dansator, faci parte din Ansamblul ,,Recăşana,, si participi la multe alte activităţi din cadrul şcolii şi nu numai. Cum faci faţă tuturor activităţilor?

Am un orar foarte bine stabilit in care imi impart timpul liber cu timpul de lucru. Sunt dansator de 2 ani la “Recaşana” din care face parte şi vicepreşedintele Nicoleta Mândruţ si sperăm ca in viitorul apropiat sa facă parte şi cealaltă vicepreşedinte Daniela Popa, iar în acest timp am invatat sa imi gestionez foarte bine programul.

Ce părere ai despre Liceul Teoretic Recaş în acest moment? Ce planuri ai în viitor?

Am doar cuvinte de laudă pentru acest liceu ce a caştigat premii importante in ultima perioadă in acţiuni de voluntariat sau diferite proiecte. In viitor sperăm ca elevii să se implice în acţiuni extraşcolare cât mai mult, prin care să facem liceul cunoscut la nivel naţional.

Realizat de : Micklos Emanuela

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Suntem interesați de părerea dumneavoastră. Mulțumim